💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
TULYAQA (26.02.2012/23:55)menle bariwmisan deyenedi hmmmm
gulurem beyaxdan
[**_ChaT_BeLaSi_**] (26.02.2012/23:58)da deme bilirem
qanim qaradi nece gundu
[**_ChaT_BeLaSi_**] (27.02.2012/00:01)teki ele olsun
cannn ee etaga yene heminki karan olucam mennn herwey yaxwi olacaqqq....
[**_ChaT_BeLaSi_**] (27.02.2012/00:04)aminnnnnnnnnnnnnnn
hm amin dmiyen diller qurusun :)))