💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
__*Bad~Boy*__ (18.03.2012/19:32)bir comceden artiq tokmuremki
Munira, senin (18.03.2012 / 19:31) yazına cavab verirem, evde yemek qalmazee ele eleme


REZIDENT736 (18.03.2012/20:09)nolub sabir??
Bu gun qanim cox qara olub. Cox..

__SWEET__ (18.03.2012/20:14)Bosh ver Nermin. Hec..
nolub sabir??
REZIDENT736 (18.03.2012/20:19)bilmirem nolub ama uzulme sabir...nervilnem..gulll hemwe....duzelen weydi herwey..
Bosh ver Nermin. Hec..
__SWEET__ (18.03.2012/20:21)Ele seyler var duzelmir e,Nermin. Fikir verme sen. Sabah yene yaxci olaram.
bilmirem nolub ama uzulme sabir...nervilnem..gulll hemwe....duzelen weydi herwey..
REZIDENT736 (18.03.2012/20:19)Nolub brat?
Bosh ver Nermin. Hec..
*__RoMaNTiC_MoLLA__* (18.03.2012/20:26)Narahat olma Ayaz,salamatciliqdi. Lazimsiz birbtesaduf olub. Bos ver.
Nolub brat?