💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Vernaya (14.03.2012/14:34)
Eksperd,ishin gucun yoxdu senin?


invented (14.03.2012/15:11)Heee bilirem.
yooooooooooo

TULYAQA (14.03.2012/15:13)
Heee bilirem.Onda dirmawarsan
..........

invented (14.03.2012/15:14)Waqat neter eliyirsizki?..........

TULYAQA (14.03.2012/15:17)Yerinde adimla marw
Waqat neter eliyirsizki?
