canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Sevgiliniz size xeyanet etseydi neyleyerdiniz?
Mövzudakı mesaj sayı: 451
*KIW*MASALI*
*KIW*MASALI*OFF
🕒 10.06.2015 / 07:57 · #181
_K_O_T_İ_K_ (102015/05:25)
Duwnmesi bele Agirdi.Umumiyyetle Bu barede Duwunmek bele istemirem.Nede Ozum ele Alcaldmaram Sevgilimi.
Noqte
NoqteOFF
🕒 10.06.2015 / 08:10 · #182
Xeyanet eden kes bashqasina xeyanet etmir oz namusuna qeyretine xeyanet edir bir qadin olaraq.shubhesiz Allah gizlinde ve ashkarda olanlardan xeberdardir...
Edalet@
Edalet@OFF
🕒 10.06.2015 / 09:34 · #183
🏷 Nəfsinə məğlub olmaq,Azadlıq deyil...!
Futbol azarkewi eliyerdim onu)))))))))))))
mexrecsiz_suret
mexrecsiz_suretOFF
🕒 10.06.2015 / 10:29 · #184
essi neyniyecem...
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 10.06.2015 / 14:36 · #185
*KIW*MASALI* (102015/08:57)
Heyqi Heyatda Onnan Agir hecnw ola bilmez.
Ne milleti olursan ol dinin ne olur olsun Bu Hecarda Qebul edilmez birweydi.Insanliqa yarawmaz.Amma indi ele bir zemanedeyik Ki,Wexsen Xeyaneti bilmek cetin deyil.Yalan detektoru var ))))))
He birde Ozel agentlikler olur izliyir ))))Azerbaycani bilmirem Xaricde Var Russiadada.Hemde Texnaloqiyada Ele seviyyeye catib ki,Istesen Wubhelensen bilmek olar bawivi iwledib.Cox daniwdime he?))))))))))
De Gozum aydin )))))))))))))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 10.06.2015 / 14:37 · #186
*KIW*MASALI* (102015/08:57)
Sen Eyer menim Yazdiqlarimi axira qeder oxudunsa demeli menim Tayimsan ele )))))
Deli ))))))
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 10.06.2015 / 14:38 · #187
Men Xeyanet elemerem.
Men Oz secimime Hormet eden insanam.
Bjnu demeydede meqsedim ozume Albi qazanmaq deyil.Neyem onu deyirem.
mexrecsiz_suret
mexrecsiz_suretOFF
🕒 10.06.2015 / 16:15 · #188
guclu hissoyatim var,tez hiss ederem.ve qisas alaram,ayrilacagimi bile bile xeyanet ederem
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 10.06.2015 / 16:32 · #189
mexrecsiz_suret (102015/17:15)
guclu hissoyatim var,tez hiss ederem.ve qisas alaram,ayrilacagimi bile bile xeyanet ederem
Senin Eyer beyninde ele Fikir varsa Sen Hemewe Sebeb Axtaracaqsan.
mexrecsiz_suret
mexrecsiz_suretOFF
🕒 10.06.2015 / 17:33 · #190
_K_O_T_İ_K_ (102015/17:32)
Senin Eyer beyninde ele Fikir varsa Sen Hemewe Sebeb Axtaracaqsan.
qisas almaq meqsedi ile dedim..o bile bile göre göre..nebilim qisas ala bilmesem yeqin oldurerem
Cəmi mesajlar: 451
<< 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 46 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər