💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
FIDAWQAMSAN (07.03.2012/14:38)-
gor kime awqik olmuwamheyetim oldu talan gor kime awik olmuwam

Araf_ZamanI (07.03.2012/14:39)biy sene ne olub krize girdin
-
Lemond_22 (09.03.2012/10:43)Leman dagilmalidi..dagilacaq..qoy dagilsin..onsuzda bize xeyri yoxdu.
Dagilmasinheleki cox planlarim var,,,,

Araf_ZamanI (09.03.2012/10:45)Saqol seni,zamanlari duzdun ora,,indiki,kecmiw,gelecek zaman:)
Leman dagilmalidi..dagilacaq..qoy dagilsin..onsuzda bize xeyri yoxdu.