💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
*__SeVgI_MeLeYi__* (30.08.2012/15:05)Lezzet eliyir
prob ele mene imkan vermiyesen
he?gorumde,torbaya kim duwecek?Herseyaxsiolacaq (30.08.2012/15:07)indi men exit axwama enerji taplayimda
Lezzet eliyirhe?gorumde,torbaya kim duwecek?