canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qefil gelen qonaq üsteki istifadeçi olsa...
Mövzudakı mesaj sayı: 4495
HeyatVarsa
HeyatVarsaOFF
🕒 01.09.2012 / 19:38 · #1041
Aa ne yaxwi mende tek darxrdm..xow gemisen.
_*_PiNk_GLLaSseS_*_
_*_PiNk_GLLaSseS_*_OFF
🕒 01.09.2012 / 19:39 · #1042
xow gunune gelim
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 01.09.2012 / 19:43 · #1043
xosi gelmisen Yoxsa xosh gelmemisen?
HeyatVarsa
HeyatVarsaOFF
🕒 01.09.2012 / 19:48 · #1044
_*_PiNk_GLLaSseS_*_ (01.09.2012/20:39)
xow gunune gelim
Eyaqyaln oynayacaqsansa gel..
_*_PiNk_GLLaSseS_*_
_*_PiNk_GLLaSseS_*_OFF
🕒 01.09.2012 / 20:03 · #1045
HeyatVarsa (01.09.2012/20:48)
Eyaqyaln oynayacaqsansa gel..
Sencun istesen 15 sm kablokda da oynuyaram
HeyatVarsa
HeyatVarsaOFF
🕒 01.09.2012 / 20:05 · #1046
_*_PiNk_GLLaSseS_*_ (01.09.2012/21:03)
Sencun istesen 15 sm kablokda da oynuyaram
Yuh kizm yaa.sora seni kim dawyacaq??
_*_PiNk_GLLaSseS_*_
_*_PiNk_GLLaSseS_*_OFF
🕒 01.09.2012 / 20:08 · #1047
HeyatVarsa (01.09.2012/21:05)
Yuh kizm yaa.sora seni kim dawyacaq??
Narahat olmaa kablokda problemim yoxdu,men kablok olmuyanda yixiliram
HeyatVarsa
HeyatVarsaOFF
🕒 01.09.2012 / 20:11 · #1048
_*_PiNk_GLLaSseS_*_ (01.09.2012/21:08)
Narahat olmaa kablokda problemim yoxdu,men kablok olmuyanda yixiliram
Heqqi?menede oyretda.men vecni ket geynrem.ilde ayda bi defe toya gedende kablok geyrem.oda eve gelene qeder ozume soyrem..
_*_PiNk_GLLaSseS_*_
_*_PiNk_GLLaSseS_*_OFF
🕒 01.09.2012 / 20:18 · #1049
HeyatVarsa (01.09.2012/21:11)
Heqqi?menede oyretda.men vecni ket geynrem.ilde ayda bi defe toya gedende kablok geyrem.oda eve gelene qeder ozume soyrem..
He heyqi deyirem,boyum uzun olmadigiycun 8ci sinifden kablok geyirem,tebii ki kablok deyende balaca tangetka zad geyirdim de,ona gore indi oyrewmiwem,toyda kablokda papaq da oynaya bilerem,amma oyretmey muwkul mesledi ozum nese elemirem sadece aliwmiwam
HeyatVarsa
HeyatVarsaOFF
🕒 01.09.2012 / 20:22 · #1050
_*_PiNk_GLLaSseS_*_ (01.09.2012/21:18)
He heyqi deyirem,boyum uzun olmadigiycun 8ci sinifden kablok geyirem,tebii ki kablok deyende balaca tangetka zad geyirdim de,ona gore indi oyrewmiwem,toyda kablokda papaq da oynaya bilerem,amma oyretm
Hm men sevmrem.hemwe sport geynrem die zevkim deyil..menimde boyum ele hundur deyil..
Cəmi mesajlar: 4495
<< 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 450 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 2
Keçidlər