💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_B@@L_ (27.12.2012/17:32)B@@L gel uwaqlar sevindiler ki bibileri gelir. Mende manqali yandirim)))
Gelirem.

.gif)

KurtlarVadisiPus (27.12.2012/17:36)Bibileri ona ne alsın...
B@@L gel uwaqlar sevindiler ki bibileri gelir. Mende manqali yandirim)))


((Aylin)) (27.12.2012/19:39)Bu qız gelse yüz faiz onu tutub diwdeyecem..
Shoki mokim xosh gelib))
_B@@L_ (27.12.2012/19:42)Yeqin o dishdemek mene yox avatardakinadi
Bu qız gelse yüz faiz onu tutub diwdeyecem..
)))