💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_~XEZAN~_ (29.12.2012/00:22)No problem)
Indi cunkisini yazmayim.Uzun sobetdir.Men qonaq cagiranda gelersen
((Aylin)) (29.12.2012/00:23)He elbetdeki seninle elaqeli hecne deyil gozel xanim
No problem)Yeqin menle yox ozunle elaqeli sebebdir..
.gif)
_~XEZAN~_ (29.12.2012/00:25)Hee lap yaxshi..
He elbetdeki seninle elaqeli hecne deyil gozel xanim
((Aylin)) (29.12.2012/00:26)Daha gozel.Xeyirli geceler onsun sene.Allah amaninda
Hee lap yaxshi..İndi rahat oldum, ve seni de tam basha dushdum)
_~XEZAN~_ (29.12.2012/00:32)Allaha emanet ol
Daha gozel.Xeyirli geceler onsun sene.Allah amaninda
.gif)
