💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
Mr_Azik_999 (02.01.2013/00:55)Salam..yaxshi sen necesen ?
((Aylin)), slm.. nejesen??? yeni ili nece kecirdin???
((( Mr_Azik_999 (02.01.2013/01:02)Niye oleyrsan ?)
twk. oleyrem((( lap yaxsi.meende de super kecdi ama evde olabilmedim heyfki
Mr_Azik_999 (02.01.2013/01:06)He indi birinin isteyile))
((Aylin)), yorgunlukdan. (( dunen butun geceni dostlarimla kklubda olmuwam. seher 8idi men eve glende... mjs qebul aciqdi?