💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
*_QiRMiZi_GeLiNLiK_* (06.01.2013/19:59)Sen yiq getir men biwirim.jajaca.
eHsAn yEmeYimiZdeN qaLib)))baYaq biR arKadaW geTirmiwDi... ))

.gif)
*_QiRMiZi_GeLiNLiK_* (06.01.2013/20:03)Men daddi biwirirem axi
_Oxotnik_, aa oZu biWiriLididaa ciY oLsa ehSan yeMeyI deMezdiM)))yeMek yOxdU deYerdim)

aradaSIRADA (06.01.2013/20:03)
*_QiRMiZi_GeLiNLiK_*,



_Oxotnik_ (06.01.2013/20:05)kiWi yEmeK biWirMez
Men daddi biwirirem axi

*_QiRMiZi_GeLiNLiK_* (06.01.2013/20:07)
kiWi yEmeK biWirMezKeC qabLari yU )))
Ala yudum)
