💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

seylonka (14.03.2012/13:12)Belke duwum?
Duwmede mende onu deyirem....

TULYAQA (14.03.2012/13:14)Yaxwida ayibdiyeeee
Belke duwum?

seylonka (14.03.2012/13:15)Ayib niye?
Yaxwida ayibdiyeeee
TULYAQA (14.03.2012/13:18)Qizi burda teklemisen ayibdida
Ayib niye?

seylonka (14.03.2012/13:20)Qiznan hecbir iwim yoxdu
Qizi burda teklemisen ayibdida
_StreSS_ (14.03.2012/13:24)Olkeye qacaq gelmiwem men...size pasport gosterim?
Devetnameni goster,vesiqenin seriya kodunu de.

TULYAQA (14.03.2012/13:26)Deyesen sporu menle davam etdirmek fikrindesen
Qiznan hecbir iwim yoxdu