💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
xeyir ola_StreSS_ (16.03.2012/00:39)atam evdedi
Yagish leysana dushmushem,zontikim de yox,iki deqiqe yagish kessin gedecem.

*__SeVgI_MeLeYi__* (16.03.2012/00:40)Nolarki,deki narahat olmasin,hech xeber verme,sakitce qapida gozleyerem))
atam evdedi
_StreSS_ (16.03.2012/00:44)atama demesem olmaz (papa olar Rewad burda gozlesin)
Nolarki,deki narahat olmasin,hech xeber verme,sakitce qapida gozleyerem))Gece vaxti ishe salma meni.
