💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

___BaBnIk___ (10.07.2012/01:05)qulagini bura getir
*__SeVgI_MeLeYi__*, ùreyin ne istese alacam
___BaBnIk___ (10.07.2012/01:10)aaaaaaaaayyyyyyyyy mama ne boyda qulagin var
*__SeVgI_MeLeYi__*, getirdim de görùm

___BaBnIk___ (10.07.2012/01:16)viuraram ha seni
*__SeVgI_MeLeYi__*, boy kìwi qulaqidi de.tez ol ta qulaqima ele picildiyirsan ki lap halim deyidi

___BaBnIk___ (10.07.2012/01:22)
*__SeVgI_MeLeYi__*, neyle
