💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Inci-cicek (30.03.2017/08:52)Balkon var.pencere taybatay acig olur.qarin başa bela diyib deyine-deyine qizardacam))
Bina evidi? Balkon var aciq? Men kim bina evinde qalirsa onu mecur edirem bu metoda )))
DİN@R@***@@@ (30.03.2017/08:44)Men onlardan qorxuram.iyrenirem de
Heke ilanbaligin deyineee


~A~G~S~A~Q~Q~A~L~ (31.03.2017/20:20)Ela duzdu.
xowlandigi birinin senden kusmesinden