💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
**__** (12.05.2017/18:31)Ay bliiin sen ne ermeni adamsan!!!!!ne diyime sene!!!qiraqdan baxana herwey melum olur verilen cvblarda.!!!tonan qiz var bu forumda .eger biri qayidib diseki he bu oglan manyakdi senol gelib elivi opub uzr istiyecem senen!!!yox eger deselerki bu qiz manyakdi varyoxuna lenet seni day neyniyecem tesevvur ele!!!!!
Ay sen olesen.gonderdiyun 1zibilde deyildi.sen yalannan ozuvu burda gostermeye caliwib meni sindirmaq istirsen.ancaq men seni o vaxtdan sindirib atdim iqnora.psix adamsan.o vaxtdan gor nece tesiri qal

MoNaCo_FrAnCe (12.05.2017/18:34)Ged ozuvi op.manyak.hami bilmesede bilen bilir kimem ve neciyem.sen ged psixoloqa
Ay bliiin sen ne ermeni adamsan!!!!!ne diyime sene!!!qiraqdan baxana herwey melum olur verilen cvblarda.!!!tonan qiz var bu forumda .eger biri qayidib diseki he bu oglan manyakdi senol gelib elivi opu
SiSeRoN (12.05.2017/18:37)De brat de sussun..biri yazsin buraki sussun davam elemesin
oz sozumu sonda deyecem))
***OnLy_giRL*** (12.05.2017/18:44))))
Bu cur havadan