canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Zehlem gedir...
Mövzudakı mesaj sayı: 14438
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 12.05.2017 / 18:02 · #11891
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
SiSeRoN (12.05.2017/18:37)
oz sozumu sonda deyecem))
Sən sox icivə görüsən söbətlər gedir)))
Qisq@nc
Qisq@ncOFF
🕒 12.05.2017 / 18:04 · #11892
MoNaCo_FrAnCe (12.05.2017/18:58)
Sen sohbetin neden getdiyini bilib bilmeden ne atilib ortaya qehramanliq edirsen cengaver..!!ortaya acib tokmemiwemki senin kimi kiwiler yigsin ovucuna.inkiside kiwinin kiwiden zehlesi getmez kiwi kiw
Sen ortaliğa acib tökduyunu tökmusen bi bir.Ikinci söhbet neden gedirse getsin hec bir oğlana haqq verilmir hansisa xanimi alcaltsin.Evli oldu subay oldu ferqi yoxdu. Duz deyirsen kişi kişi ile oturub sohbet eder. Ortaliğa atilan da atanda sensen. Neiseki işinle meşğul ol .
MoNaCo_FrAnCe
MoNaCo_FrAnCeOFF
🕒 12.05.2017 / 18:05 · #11893
🏷 ......M.O.N.A.C.O...F.R.A.N.C.E......
**__** (12.05.2017/18:59)
Bu manyaki men nece vaxt bunnan once bawa saldimki ay psix kimle neynemisen mene now gelib dirsenki sensen?hele ozude tesdiw etdiki mendiyesen psix olacam bu qiza.helede gelib burda daniwir.gic.
Ala duzgun sozlerle muraciet etmeyi bacarmirsan sen ermeniden deyersiz insan!!!!!???!!!!!ozuve niye hormet qoymursan?!!!lapdaki yalanan daniw gopla xuyy snim!!!hec olmasa muraciet edende duzgun daniwda exlaqsiz terbiyesiz!!!!!!!sene didimki yazma cvb!!!!!uzatma bliiiin!!!!kimin ne kimi suali olsa wexsime yazar subut ederem ona !!birde cvb yazma bliiin!
Qisq@nc
Qisq@ncOFF
🕒 12.05.2017 / 18:10 · #11894
MoNaCo_FrAnCe (12.05.2017/19:05)
Ala duzgun sozlerle muraciet etmeyi bacarmirsan sen ermeniden deyersiz insan!!!!!???!!!!!ozuve niye hormet qoymursan?!!!lapdaki yalanan daniw gopla xuyy snim!!!hec olmasa muraciet edende duzgun daniwd
şexsini bağlayib sms yazin deyirsen.Ağillisan vallah
Dəyişdirildi: Qisq@nc (12.05 / 18:11) [1]
MoNaCo_FrAnCe
MoNaCo_FrAnCeOFF
🕒 12.05.2017 / 18:11 · #11895
🏷 ......M.O.N.A.C.O...F.R.A.N.C.E......
Qisq@nc (12.05.2017/19:04)
Sen ortaliğa acib tökduyunu tökmusen bi bir.Ikinci söhbet neden gedirse getsin hec bir oğlana haqq verilmir hansisa xanimi alcaltsin.Evli oldu subay oldu ferqi yoxdu. Duz deyirsen kişi kişi ile oturub
Ala get de bawimdan .mene agil qoyana bax.senin buna ne tehsilin ne yawin ne duruwugun ne heyat terzin ne kiwiliyin nedeki beynin esla imkan vere bilmezki mene agil qoyasan..ikincisideki qehramanliq cengaverlik eleme reklamci..ele en duzun sen diyirsen qadinlari alcatmaq lazim deyil tocnu senin kimi saqqizliq elemey yapiwmaq hetta surunmey lazimdi arxasinca.tocnu senin kimi..ölüm olsun ele qadinla tanisliga ele!!davay sende iwinle mewqul ol bliin!
Qisq@nc
Qisq@ncOFF
🕒 12.05.2017 / 18:16 · #11896
MoNaCo_FrAnCe (12.05.2017/19:11)
Ala get de bawimdan .mene agil qoyana bax.senin buna ne tehsilin ne yawin ne duruwugun ne heyat terzin ne kiwiliyin nedeki beynin esla imkan vere bilmezki mene agil qoyasan..ikincisideki qehramanliq c
Sen ne qeder aciz insansan .Sms yazib qutunu baqlayirsan.SEn ne yazdiqini hec özunde bilmirsen. Guya özune haqq qazandirursan .Menim reklama ehtiyacim yoxdur. Sen ancaq yeterince özunu reklam ettdin.
gozelce22@
gozelce22@OFF
🕒 12.05.2017 / 18:19 · #11897
MoNaCo_FrAnCe (12.05.2017/19:11)
Ala get de bawimdan .mene agil qoyana bax.senin buna ne tehsilin ne yawin ne duruwugun ne heyat terzin ne kiwiliyin nedeki beynin esla imkan vere bilmezki mene agil qoyasan..ikincisideki qehramanliq c
eseblewmede,,sene diyen variydiki gir foruma?)))bu delixananin her yeri beledide))
**__**
**__**OFF
🕒 12.05.2017 / 18:20 · #11898
MoNaCo_FrAnCe (12.05.2017/19:05)
Ala duzgun sozlerle muraciet etmeyi bacarmirsan sen ermeniden deyersiz insan!!!!!???!!!!!ozuve niye hormet qoymursan?!!!lapdaki yalanan daniw gopla xuyy snim!!!hec olmasa muraciet edende duzgun daniwd
Cehennem ol xeste
Black_Attack
Black_AttackOFF
🕒 12.05.2017 / 18:20 · #11899
🏷 Три вещи никогда не возвращаются обратно: Время, слово, возможность.
İndi kim diyən oldu?))
gozelce22@
gozelce22@OFF
🕒 12.05.2017 / 18:21 · #11900
Qisq@nc (12.05.2017/19:16)
Sen ne qeder aciz insansan .Sms yazib qutunu baqlayirsan.SEn ne yazdiqini hec özunde bilmirsen. Guya özune haqq qazandirursan .Menim reklama ehtiyacim yoxdur. Sen ancaq yeterince özunu reklam ettdin.
sen sehv dusunursen ve onun haqdada niye davamli sehv fikirler diyirsen anlamiram..neyniyibki sene?onun inboxuda daim bagli olub.bilmeden daniwma.ozun dediyve gore kiwisen hec olmasa kiwi kimi davran.
Cəmi mesajlar: 14438
<< 1 ... 1188 1189 [1190] 1191 1192 ... 1444 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 25
Keçidlər