💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Black_Attack (12.05.2017/19:20)))))
İndi kim diyən oldu?))
gozelce22@ (12.05.2017/19:28)gorushe gedirdiler men gordum :)
elbetteki Monaco..gormursuz bu yaltaqda qiza yaxinlawmagin derdinen bilmir day daha hansi yola el atsin,,belkede indi telfda canli daniwirlar
!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.05.2017/19:39)birazdan seninde davan acilacaq duracaqlar uzuve senide qisniyacaqlar,,ha,,ha,,
gorushe gedirdiler men gordum :)
!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.05.2017/19:39)))))) sesli guldum)
gorushe gedirdiler men gordum :)
gozelce22@ (12.05.2017/19:42)meni chetin ki kimse qisnasin :) bele seni qisnayacaqlar ama emin ola bilersen
birazdan seninde davan acilacaq duracaqlar uzuve senide qisniyacaqlar,,ha,,ha,,


gozelce22@ (12.05.2017/19:21)men hec onun adini cekmemisem.Kim ne rej yazirsa özunu atir ortaliqa.Onceni oxu sonra danis.O mene ne ede bilerki o ancaq xanimlarladi isi gormursenki ?
sen sehv dusunursen ve onun haqdada niye davamli sehv fikirler diyirsen anlamiram..neyniyibki sene?onun inboxuda daim bagli olub.bilmeden daniwma.ozun dediyve gore kiwisen hec olmasa kiwi kimi davran.
!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.05.2017/19:44)menim elede sebrim yoxdu,yumacam gozimi acacam agzimi,lol,
meni chetin ki kimse qisnasin :) bele seni qisnayacaqlar ama emin ola bilersen

gozelce22@ (12.05.2017/19:28)Yeqinki o siz terefde ele olur?
elbetteki Monaco..gormursuz bu yaltaqda qiza yaxinlawmagin derdinen bilmir day daha hansi yola el atsin,,belkede indi telfda canli daniwirlar

!=!DEVIL MAY CRY!=! (12.05.2017/19:39):))))))))
gorushe gedirdiler men gordum :)