💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Qisq@nc (12.05.2017/19:45)gorub gormeden ortaya giren sensen..bir basqa movzudada sen bawqa oglanla mubahise edirdin oxumuwdum,demeli problem sendedi,men herweyi gorurem cox aydin,sen haqsizsan,o oglani bir defe gormusenki sene ya hansisa fikirive mudaxile etsin??sen niye edirsen??hele o sebirli insandiki senle xow davrandi
men hec onun adini cekmemisem.Kim ne rej yazirsa özunu atir ortaliqa.Onceni oxu sonra danis.O mene ne ede bilerki o ancaq xanimlarladi isi gormursenki ?
Qisq@nc (12.05.2017/19:47)sen faktiki qiza yaxinliq etmeycun onun terefin tutrsan burdan baxanda tertemiz gorunur,,,.
Yeqinki o siz terefde ele olur?
.
gozelce22@ (12.05.2017/19:28)Ozunr oxwiyan psixide bunnan artiq olmaz
elbetteki Monaco..gormursuz bu yaltaqda qiza yaxinlawmagin derdinen bilmir day daha hansi yola el atsin,,belkede indi telfda canli daniwirlar


**__** (12.05.2017/19:51)sene kim icaze verdiki mene psix diyesen???!!!men sene artiq soz iwletdim??gordun onun dediklerin haqli cixardirsan her cumlende
Ozunr oxwiyan psixide bunnan artiq olmazne tel ne daniwir bu
.psix ozunsen!
gozelce22@ (12.05.2017/19:49)Mubahise etmek menlik deyil , men sozu anlayişli sekilde deyirem.Başqa movzudakini ise get axtar yaxşi bax.Bunada mubahise demezler.Xanimliğina hörmet et.
gorub gormeden ortaya giren sensen..bir basqa movzudada sen bawqa oglanla mubahise edirdin oxumuwdum,demeli problem sendedi,men herweyi gorurem cox aydin,sen haqsizsan,o oglani bir defe gormusenki sen
Qisq@nc (12.05.2017/19:53)sende get ozune nece hormet eder insan onu oyren ve yaxsica derk etki geleceyde cox lazimin olacaq..artig werhe ehtiyac yoxdu men oxuduqlarim yadimdadi hetta oglan sene yazmiwdiki get iwinle mewqul ol,,diyesen xowun gelir hami terefinen qovulmaqdan alcadilmaqdan.ozun werait yaradirsan buna cunki,,davay ikivizde stakan kimi qirilinn..
Mubahise etmek menlik deyil , men sozu anlayişli sekilde deyirem.Başqa movzudakini ise get axtar yaxşi bax.Bunada mubahise demezler.Xanimliğina hörmet et.
.SiSeRoN (12.05.2017/19:56)sen nece baxirsan bes bu nike .dediyve gore butun qizlari taniyirsan burda)
Hay blyaaa eee ozumu gucnen chatdirdim)))qiz qiza psix dedi)) mene ele gelirki gozelche doyer o biri qizI)))