💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
NeFesiM__oL (29.07.2017/01:04)Gör sənə nə dir
Deyirem geldim çhatdım bu yaşhıma helede evde saçhıma qarıshırlar papa deyir bir dene hör deyirem bantikde taxsam lap qeşeg olar hemiiii...zehlem gedir artıq derecede qarıshılanda)
Black_Attack (29.07.2017/01:17)Kim melana? Biraz düz vuğulayıb neche yashım olarsa olsun onun gözünde uşağam,birazda xasiyyetle elaqeldi..
Gör sənə nə dir
NeFesiM__oL (29.07.2017/01:20)Ayda)))))(((
Kim melana? Biraz düz vuğulayıb neche yashım olarsa olsun onun gözünde uşağam,birazda xasiyyetle elaqeldi..
Black_Attack (29.07.2017/01:30)Dava isteyirsen sen ama bu söhbetde deyil en azı özümle bağlı nese yazmışham pis fikirde bildirilmeyib)
Ayda)))))(((

NeFesiM__oL (29.07.2017/01:31)Bə bayax diyirdün cırparam milenanı
Dava isteyirsen sen ama bu söhbetde deyil en azı özümle bağlı nese yazmışham pis fikirde bildirilmeyib)
Black_Attack (29.07.2017/01:34)Ele demedim axı sen dedin döyer seni dedim he o güclüdü üflese bes eder
Bə bayax diyirdün cırparam milenanı
Black_Attack (29.07.2017/01:38)Yene tutdu anlamayan damarın yüz defe yazdım neyin üstünde dalaşhımki yazıb onun gözünde uşaqsan he eledi her uşaq valideyinin gözünde uşaqdı he burda dalaşhmaga söhbet nedi ?? Sakkız kimi uzadıb Güneş dalaşh onla olmasada menle dalaşh deyirsene..
NeFesiM__oL, Atdun zadniye