💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat

ceza12 (08.09.2015/15:26)e men el adi bilirem))
El oyunlari yarisi olsa nece olar ?bacaran var adash))

Black_Attack (08.09.2015/15:25)Savadsiz olanda ne olarki adamın uzune vururlar :((
alimdpiyada doree yarishaqadin bele qoyda gerek men dim her sheyiolke.ve sheher adlari ile oyun
