💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat



Eksperd (05.05.2016/01:32)Ne pisniyyet insandi a bu.
Belkede ne vaxtsa mende varli oldum, hamvuza usten awaqi baxib didim: kasiblarrr necesuz niee direwmisuz yawamaqcun olundaaa ala))))))))))
_charli (05.05.2016/01:33)Zarafatsiz ele bele yoxeee, kankrret istirem
Ne pisniyyet insandi a bu.Hele bi optimada istir


Eksperd (05.05.2016/01:34)Neyi?
Zarafatsiz ele bele yoxeee, kankrret istirem

Eksperd (05.05.2016/01:37)Dedim yaqin birincini istirsen.
Katlet coreyi![]()