canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Men hamidan gec ölecem....
Mövzudakı mesaj sayı: 161
_SEVINC_
_SEVINC_OFF
🕒 09.04.2015 / 13:29 · #131
Ölüm haqqinda mövzu acmiyin
*SeYTaNkIz*
*SeYTaNkIz*OFF
🕒 09.04.2015 / 14:23 · #132
🏷 Ən YaxŞı kariyera qura biLeceYiniz sahə İNSAN oLmaqDıR..Çunki ,o saheDe fuRseTLeR çox
*FeMiNiSTKa* (212010/22:07)
Saatlarin eqrebleritenbelleshir gunden-gune.Zaman yoxmu, zaman varmi?Ilk baharmi, son baharmi?Oturduyum her bir ildenxatireler yadigarmi?Gizlimi, ya ashikarmiqocaliram gunden-gune,Inan, ashagi endikce
Kovreldim ehh((
Yss
YssOFF
🕒 09.04.2015 / 14:44 · #133
KoNCeNo (05.04.2015/01:37)
Kim deyir inanmiram mene emeliyyat olunan insan lazimdir ki,ondan deqiq oyrenim
Men sene deyerem.Olduqca narkozu bel nahiyyesinden , onurga sutununa vursunlar.Bu iwin ustasi olan vursun.Narkozacan tebii ki, heyacan olacaq., amma sonrasi, bir yuxu)) daglarda gezeceksen))
нет_имя
нет_имяOFF
🕒 11.04.2015 / 21:26 · #134
.
KoNCeNo
KoNCeNoOFF
🕒 12.04.2015 / 21:42 · #135
🏷 ,,YaLanLarini gorub uzagLasdigim insanLarin coxundan eyni seyi esidirem,,-DEYiSMiSEN!!!
Yss (09.04.2015/15:44)
Men sene deyerem.Olduqca narkozu bel nahiyyesinden , onurga sutununa vursunlar.Bu iwin ustasi olan vursun.Narkozacan tebii ki, heyacan olacaq., amma sonrasi, bir yuxu)) daglarda gezeceksen))
Tesekkur gecikdin oldu kecdi artiq geride qaldi
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 13.04.2015 / 02:18 · #136
Yss (09.04.2015/15:44)
Men sene deyerem.Olduqca narkozu bel nahiyyesinden , onurga sutununa vursunlar.Bu iwin ustasi olan vursun.Narkozacan tebii ki, heyacan olacaq., amma sonrasi, bir yuxu)) daglarda gezeceksen))
Daglarda gezecek???

Denen selfieler ceksin :))
Edalet@
Edalet@OFF
🕒 13.04.2015 / 02:21 · #137
🏷 Nəfsinə məğlub olmaq,Azadlıq deyil...!
insanlar ya olumden sonrasi ebedi heyata inanmirlar yadaki cennet ve cehenneme inanirlar))))
_SEVINC_
_SEVINC_OFF
🕒 13.04.2015 / 18:53 · #138
KoNCeNo (12.04.2015/22:42)
Tesekkur gecikdin oldu kecdi artiq geride qaldi
Keçmiw olsun)) agri hiss elemedn?
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 13.04.2015 / 22:40 · #139
men hamidan tez olecem
_M_E_L_E_K_
_M_E_L_E_K_OFF
🕒 14.04.2015 / 15:32 · #140
Kaw bir gunluk olerdim,baxardim kim meni cox istiyir
Cəmi mesajlar: 161
<< 1 ... 12 13 [14] 15 16 17 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər