💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
) Onda heyat daha maraqli olacey._=Milawka=_ (31.03.2012/21:17)niye heyatin menasiz oldugunu duwunursen? Hansi hadiseden sonra? Ozel deyilse
Eksperd, Yoo ne kent bakida qaliram hele kentde qalsaydim uje havalanmiwdim
Lady_LiLiYa (31.03.2012/21:32)Hee bax o sebr mende hec yoxduda en pis xüsusiyetimde ele odu
_=Milawka=_, Sebrli ol.iw tapmaga caliw.