canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 ** MIRAS **
Mövzudakı mesaj sayı: 362
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 21.07.2013 / 02:09 · #291
Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:08)
Deli sen qardawimin Halalisan Ozu de men qiza el qaldirmiram Ne qeder posledni olsa daTembole sene esla Sadece Zarafat eledim Yaxwiii???? Kusdunse Ad gunumde mene hediyye al bariwaq
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????????
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 21.07.2013 / 02:11 · #292
_ELYA_ (21.07.2013/03:09)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????????
=))))))))))))))) OKAY BIR DE TEKRAR EDIM DA SENSEN ... Deyrem kiiii Deli sen qardawimin Halalisan Ozu de men qiza el qaldirmiram Ne qeder posledni olsa daTembole sene esla Sadece Zarafat eledim Yaxwiii???? Kusdunse Ad gunumde mene hediyye al bariwaq
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 21.07.2013 / 02:13 · #293
Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:11)
=))))))))))))))) OKAY BIR DE TEKRAR EDIM DA SENSEN ... Deyrem kiiii Deli sen qardawimin Halalisan Ozu de men qiza el qaldirmiram Ne qeder posledni olsa daTembole sene esla Sadece Zarafat eledim Yaxwii
Yene yazire Indi sesime butun ev ehli gelecek.
Yox deqiq bilirem ya men deliyem yada siz
Dəyişdirildi: _ELYA_ (21.07 / 02:14) [1]
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 21.07.2013 / 02:15 · #294
_ELYA_ (21.07.2013/03:13)
Yene yazire Indi sesime butun ev ehli gelecek.Yox deqiq bilirem ya men deliyem yada siz
Yox Estafurullah efendim Men esla bacarmaram
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 21.07.2013 / 02:18 · #295
Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:15)
Yox Estafurullah efendim Men esla bacarmaram
Neyse
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 21.07.2013 / 02:21 · #296
_ELYA_ (21.07.2013/03:18)
Neyse
Elya Kusme can nolar Ozun bilirsen ki zarafat edirem Ama baa qardawcani deyirem Hirsdenende qeribe qewey olursan eee
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 21.07.2013 / 02:22 · #297
Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:21)
Elya Kusme can nolar Ozun bilirsen ki zarafat edirem Ama baa qardawcani deyirem Hirsdenende qeribe qewey olursan eee
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 21.07.2013 / 02:24 · #298
_ELYA_ (21.07.2013/03:22)
avatarivi deyiw Kecen defeki yaxwi idi
_ELYA_
_ELYA_OFF
🕒 21.07.2013 / 02:25 · #299
Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:24)
avatarivi deyiw Kecen defeki yaxwi idi
Onun sezonu getdi, gelen ay olmesem qalsam qoyacagam.
Gozlerim yorulur eyni avatardan.
Rehmettiyin_Nevesi
Rehmettiyin_NevesiOFF
🕒 21.07.2013 / 02:29 · #300
_ELYA_ (21.07.2013/03:25)
Onun sezonu getdi, gelen ay olmesem qalsam qoyacagam.Gozlerim yorulur eyni avatardan.
yemeymi yeyim gelim (P.S. gel qonaq ol ama Yolustu Bagdad firmasindan Feyxua soku da al)
Sene wekil ataram Onu qoyarsan
Cəmi mesajlar: 362
<< 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 37 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 4
Keçidlər