💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:08)Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????????
Deli sen qardawimin Halalisan Ozu de men qiza el qaldirmiram Ne qeder posledni olsa daTembole sene esla Sadece Zarafat eledim Yaxwiii???? Kusdunse Ad gunumde mene hediyye al bariwaq


_ELYA_ (21.07.2013/03:09)=))))))))))))))) OKAY BIR DE TEKRAR EDIM DA SENSEN ... Deyrem kiiii Deli sen qardawimin Halalisan Ozu de men qiza el qaldirmiram Ne qeder posledni olsa daTembole sene esla Sadece Zarafat eledim Yaxwiii???? Kusdunse Ad gunumde mene hediyye al bariwaq
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????????![]()
![]()

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:11)Yene yazire
=))))))))))))))) OKAY BIR DE TEKRAR EDIM DA SENSEN ... Deyrem kiiii Deli sen qardawimin Halalisan Ozu de men qiza el qaldirmiram Ne qeder posledni olsa daTembole sene esla Sadece Zarafat eledim Yaxwii
Indi sesime butun ev ehli gelecek.

_ELYA_ (21.07.2013/03:13)Yox Estafurullah efendim
Yene yazireIndi sesime butun ev ehli gelecek.Yox deqiq bilirem ya men deliyem yada siz
Men esla bacarmaram
Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:15)Neyse
Yox Estafurullah efendimMen esla bacarmaram


_ELYA_ (21.07.2013/03:18)Elya Kusme can nolar Ozun bilirsen ki zarafat edirem Ama baa qardawcani deyirem Hirsdenende qeribe qewey olursan eee
Neyse

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:21)
Elya Kusme can nolar Ozun bilirsen ki zarafat edirem Ama baa qardawcani deyirem Hirsdenende qeribe qewey olursan eee


_ELYA_ (21.07.2013/03:22)avatarivi deyiw Kecen defeki yaxwi idi

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/03:24)Onun sezonu getdi, gelen ay olmesem qalsam qoyacagam.
avatarivi deyiw Kecen defeki yaxwi idi

_ELYA_ (21.07.2013/03:25)yemeymi yeyim gelim (P.S. gel qonaq ol ama Yolustu Bagdad firmasindan Feyxua soku da al)
Onun sezonu getdi, gelen ay olmesem qalsam qoyacagam.Gozlerim yorulur eyni avatardan.