💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/04:00)Gozu tox olun, medede problem yoxdu.
bilmirem ...Ay Elya be men yemek de yedim ama hele acam eee

_ELYA_ (21.07.2013/04:02)Noooooolar bi damci da Yeyim dee Acam ee ac Acam axi Bes acam ki ee Acam Nolar acam axi bir az da yeyim dee
Gozu tox olun, medede problem yoxdu.Hemde PEYGEMBER (s.e.s) buyurub ki, Sufreden doymamiw elinizi cekin.

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/04:04)Ozunuz bilersiz
Noooooolar bi damci da Yeyim dee Acam ee ac Acam axi Bes acam ki ee Acam Nolar acam axi bir az da yeyim dee
.gif)

_ELYA_ (21.07.2013/04:22)Men , Ozum , Wexsim , Kendim Oturduq dordumuz de fikirlewdik ama bilenmedik
Ozunuz bilersiz

Rehmettiyin_Nevesi (21.07.2013/04:23)))))
Men , Ozum , Wexsim , Kendim Oturduq dordumuz de fikirlewdik ama bilenmedik