💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Ancaq ozleri tekce firlansalar daha yaxwi olar mence...
LiveD (23hahaha. Lap hind kinosuna oxsadie..2010/00:49)
LoLiSaFoNe, Yaxwi bes niye qiz firlatmaq pis sayilir oglan firlatmaq yox?eslinde qiz firlatmaq hech de pis bir wey deyil eksine...kiminse qiz dostu var...gedir mes:parkda sohbet edirler...qachma tutd