canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qiz firlatmaq...
Mövzudakı mesaj sayı: 138
LiveD
LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 01:56 · #21
X_mutant_X, Ay qardaw ne olub sene?gelen kimi bawlamisan yene...bir movzunu diqqetle oxu da...hech orda qizlar haqqinda nese pis wey yazmiwam?lap ele movzunun adi...firlatmaq meger pis weydi?o deqiqe yozursuz eee...eeeeh...
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:01 · #22
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
LiveD, senin gulusun lap menasizdi.
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 23.10.2010 / 02:04 · #23
LiveD, 1. Men senin qardawin deyilem olada bilmerem! Allaha Wukur! OK?
2. Men usaq deyilem bilirem movzunu ne haqqda dusunub acdigin melumdur...Sadece ferq ondadirki, aglindan keceni ilk mesajinda yaza bilmemisen! Cunki bilmisen ki, en azindan buna qizlar icaze vermezdiler! Mende senin aglindaki olan fikiri dusunerek yazdim duzde yazdigimi sende cox yaxsi bilirsen! Helelik!
Dəyişdirildi: X_mutant_X (23.10 / 02:11) [1]
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:06 · #24
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
X_mutant_X, fikrinle tam razi. O hec cûmleni bele dûz qurmuyub
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 23.10.2010 / 02:11 · #25
ManGA_, Cox sag olun!
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:13 · #26
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
X_mutant_X, deymez. Sizde sagolun
LiveD
LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 02:21 · #27
ManGA_, Sene ne lazimdi?
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:24 · #28
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
LiveD, hecne. Mövzuya fikir bildirdim. Bu qeder.
S_a_m_x_a_l
S_a_m_x_a_lOFF
🕒 23.10.2010 / 02:29 · #29
🏷 hhhh
Ala deyirem indikilerde bilmiree ozlerini nece gostersunler ki qizlar bunu beyensun! Bu movzuda pis hec bir mena yoxdu...
LiveD
LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 02:29 · #30
ManGA_, Wükür sene ay allah...heya kellahu bisselam...ve ente heya kellahu bisselam ve ehle kedar el meqam...axirki fikir bildirdi...fikir olaraq yazdinki menasizdi...xexe...menasizdirsa niye bow bowuna vaxtivi serf edib fikir bildirdin?wükür sene ilaaahi...
Cəmi mesajlar: 138
<< 1 2 [3] 4 5 ... 14 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər