💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Qiz firlatmaq...
Mövzudakı mesaj sayı: 138

LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 01:56 · #21
X_mutant_X, Ay qardaw ne olub sene?gelen kimi bawlamisan yene...bir movzunu diqqetle oxu da...hech orda qizlar haqqinda nese pis wey yazmiwam?lap ele movzunun adi...firlatmaq meger pis weydi?o deqiqe yozursuz eee...eeeeh...

ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:01 · #22
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
LiveD, senin gulusun lap menasizdi.

X_mutant_XOFF
🕒 23.10.2010 / 02:04 · #23
LiveD, 1. Men senin qardawin deyilem olada bilmerem! Allaha Wukur! OK?
2. Men usaq deyilem bilirem movzunu ne haqqda dusunub acdigin melumdur...Sadece ferq ondadirki, aglindan keceni ilk mesajinda yaza bilmemisen! Cunki bilmisen ki, en azindan buna qizlar icaze vermezdiler! Mende senin aglindaki olan fikiri dusunerek yazdim duzde yazdigimi sende cox yaxsi bilirsen! Helelik!
Dəyişdirildi: X_mutant_X (23.10 / 02:11) [1]

ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:06 · #24
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
X_mutant_X, fikrinle tam razi. O hec cûmleni bele dûz qurmuyub

X_mutant_XOFF
🕒 23.10.2010 / 02:11 · #25
ManGA_, Cox sag olun!

ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:13 · #26
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
X_mutant_X, deymez. Sizde sagolun

LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 02:21 · #27
ManGA_, Sene ne lazimdi?

ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:24 · #28
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
LiveD, hecne. Mövzuya fikir bildirdim. Bu qeder.

S_a_m_x_a_lOFF
🕒 23.10.2010 / 02:29 · #29
🏷 hhhh
Ala deyirem indikilerde bilmiree ozlerini nece gostersunler ki qizlar bunu beyensun! Bu movzuda pis hec bir mena yoxdu...

LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 02:29 · #30
ManGA_, Wükür sene ay allah...heya kellahu bisselam...ve ente heya kellahu bisselam ve ehle kedar el meqam...axirki fikir bildirdi...fikir olaraq yazdinki menasizdi...xexe...menasizdirsa niye bow bowuna vaxtivi serf edib fikir bildirdin?wükür sene ilaaahi...
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər