💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat


ImAGinE (05.11.2010/23:57)2 nefer de mende var.. neyi var yapishiblare. Zeli kimi..
kone4no qaqash nosh olmur... hansi qizlardi sen perovod ele menim ustume .aparib onlari men montinin kucelerinde de azdiraram..1de seni narahat etmezler...sen yenede mene onlar haqda cox melum