canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Qiz firlatmaq...
Mövzudakı mesaj sayı: 138
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 23.10.2010 / 02:45 · #41
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
LiveD, he. Bu ayri mesele
Katy
KatyOFF
🕒 23.10.2010 / 02:53 · #42
LiveD, Sen duwunmursenki bu burdaki qizlara hörmetsizlikdi!?
Katy
KatyOFF
🕒 23.10.2010 / 02:55 · #43
Movzuna hörmet...Sagol!!!
LiveD
LiveDOFF
🕒 23.10.2010 / 03:35 · #44
Katy, Xeyr,qizlar mövzunu diqqetle oxusalar bunu bawa duwerler...lap hech oxumasinlar...ele movzunun adina birterefli yanawmasalar pis bawa duwmezler...beledi ki menim sene yazdigim o ayaqlarivin altinda ölüm cümlesi de choxmenalidi.buna hem menfi hem de müsbet terefden yanawmaq mumkundu...amma siz buna fikir vermirsiz...
Dəyişdirildi: LiveD (23.10 / 03:36) [1]
LiveD
LiveDOFF
🕒 25.10.2010 / 02:02 · #45
Hmmm...dunya firlanir...
Guluwum
GuluwumOFF
🕒 25.10.2010 / 18:55 · #46
ne menada yazdiqvi bilmirem ama firlatmali qizlarda var onlari firladanlara 1soz diye bilmerem. Ama temiz qizlari firlatmaqa,wirin dilne salib aldatmaqa caliwanlar menimcun cox alcaq,eclafdilar.Onlar o qeder duwuncesizdiler ki,oz ana bacilarini unudurlar!
LiveD
LiveDOFF
🕒 28.10.2010 / 14:18 · #47
Sen taniwliqinda ol,gör qiz ne firladir...
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 06.11.2010 / 01:04 · #48
maragsiz
Hemin_Bryunet
Hemin_BryunetOFF
🕒 06.11.2010 / 01:07 · #49
🏷 Даже на самом высоком троне сидит ЗАДНИЦА!
ImAGinE (05.11.2010/23:57)
kone4no qaqash nosh olmur... hansi qizlardi sen perovod ele menim ustume . aparib onlari men montinin kucelerinde de azdiraram..1de seni narahat etmezler...sen yenede mene onlar haqda cox melum
2 nefer de mende var.. neyi var yapishiblare. Zeli kimi..
AYAN__
AYAN__OFF
🕒 06.11.2010 / 01:14 · #50
dehwetsuze
Cəmi mesajlar: 138
<< 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər