💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Ebedi yawamaq isterdiz?
Mövzudakı mesaj sayı: 314

Lady_of_VampireOFF
🕒 21.04.2012 / 22:57 · #11
Lady_LiLiYa, ne geder yawmag istediyini, ydada ebedi yawmagin barede hec fikirlewmemisen?

Lady_of_VampireOFF
🕒 21.04.2012 / 22:58 · #12
~_BARBI_~, bu gun olmek isterdin?

MuniraOFF
🕒 21.04.2012 / 23:02 · #13
ele indi maraqlidi gedim o biri dunyaya qerar verim bura yoxsa ora hansi ureyimcedirse ebedi olaraq orada meskunlasim.gif)

Lady_of_VampireOFF
🕒 21.04.2012 / 23:03 · #14
Munira, sence hansi daha yaxwi olar?

~_BARBI_~OFF
🕒 21.04.2012 / 23:04 · #15
Lady_of_Vampire, Ne bu gün ele bu an ölmek isterdim.

Lady_LiLiYaOFF
🕒 21.04.2012 / 23:08 · #16
Lady_of_Vampire, Indi fikirlewirem,diyesen men yawamag isteyirem.

MuniraOFF
🕒 21.04.2012 / 23:09 · #17
Lady_of_Vampire, mence her 2si oz vaxt vedesinde zamaninda yaxsidi.Allah veribde bu omru bize.Belke oldum sonra bawqa varligin insanin ruhunda yeniden geldim dunyaya.Bezmerem hec vaxt ne qeder omrum var yawiyacamde.Cox yawamaxda biwey deyile Gunel qocalar deyir.

Lady_of_VampireOFF
🕒 21.04.2012 / 23:10 · #18
~_BARBI_~, ged su ic ozuve gel))
bele olmaz 

Lady_of_VampireOFF
🕒 21.04.2012 / 23:10 · #19
Lady_LiLiYa, ebedi?

Lady_of_VampireOFF
🕒 21.04.2012 / 23:11 · #20
Munira, ebedi yawayanda cavan galirsan)
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər