Kim dediki yaşamıram... Her seyi elde et ama baxir neyi isteyirsen... Elde ettikden sonra ise yasa onu... Imkan catirsa yasat Catmirsa sadece yasa.. Uxaaayyy Zordu her sey. Ebedi yasamaq imis Ala guya 100yasim olanda barmagimi kessem incitmeyecek meni???