💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
*_M_İ_L_A_Y_* (20Rahat 120 yaw2017/00:24)
men gunde olum yuxulari gorerem. deyirelr yuxular eksine olur . goresen bu o demekdirki men ebedi yasayacam ? olmeyecem?
estafurullahda az bow weylerdi*_M_İ_L_A_Y_* (20O bos sohbetdi yuxu yozanda yoxdu bir nefer olub peygenber Yusuf as.fiso.ama olumu gormey cox gozel hissdir insan dusunur ibret alir unutmur oleceyini.2017/00:24)
men gunde olum yuxulari gorerem. deyirelr yuxular eksine olur . goresen bu o demekdirki men ebedi yasayacam ? olmeyecem?