canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Ebedi yawamaq isterdiz?
Mövzudakı mesaj sayı: 314
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:03 · #51
Lady_of_Vampire, O biraz çetindi.Men unutmağı bacarmıram kimise,özümden başqa.
Lady_of_Vampire
Lady_of_VampireOFF
🕒 22.04.2012 / 00:06 · #52
~_BARBI_~, demek sevirsen helede,
Munira
MuniraOFF
🕒 22.04.2012 / 00:06 · #53
Lady_of_Vampire, heee?
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:08 · #54
Lady_of_Vampire, Yox onu artıq sevmirem.sadece unutmadğm yalanları ve qorxaqlığı.Ona hetda nifret bele etmrem menim nifretm bele onu ucaldar.
Lady_of_Vampire
Lady_of_VampireOFF
🕒 22.04.2012 / 00:11 · #55
~_BARBI_~ (22.04.2012/00:08)
Lady_of_Vampire, Yox onu artıq sevmirem.sadece unutmadğm yalanları ve qorxaqlığı.Ona hetda nifret bele etmrem menim nifretm bele onu ucaldar.
eyer eledise , onu coxdan unudaardin, mence nese hisslerin varki unutmursan,

birde nifret zu ele sevgi kimi bir seydi
Solgun_cicekler
Solgun_ciceklerOFF
🕒 22.04.2012 / 00:12 · #56
~_BARBI_~, Sen uzulmeyi burax wukur et ki bawini yastiga qoyanda vicdanin seni narahat etmir vefasiz olmadigin ucun wukur et vicdanin temiz qaldigi ucun wukur et
Munira
MuniraOFF
🕒 22.04.2012 / 00:13 · #57
~_BARBI_~, canim werhlerini oxudum niye incidirsen ozunu at bu duwunceleri fikrinden.Cixar yadindan.Heyat davam edir. Pozitiv ehval ruhiyyede ol.Biraz optimist ol.
Dəyişdirildi: Munira (22.04 / 00:15) [3]
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:15 · #58
Lady_of_Vampire, Heyatdakı ilk sehvim olduğu üçn unutmuram.tanıdığım ilk cesaretsiz insan olduğu üçün unutmuram,ilk yalançı olduğu üçün unutmuram.
Lady_of_Vampire
Lady_of_VampireOFF
🕒 22.04.2012 / 00:18 · #59
~_BARBI_~ (22.04.2012/00:15)
Lady_of_Vampire, Heyatdakı ilk sehvim olduğu üçn unutmuram.tanıdığım ilk cesaretsiz insan olduğu üçün unutmuram,ilk yalançı olduğu üçün unutmuram.
eyer senin dediyin kimidise, onda onu hec olmamis kimi bil,
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:18 · #60
Solgun_cicekler, Çox şükr.men sevmekden borclu çıxmamışam.Özüde mene dedi seni verdklerne qarşilıq verecek heçne tapmram ve utanıram seni incitmek istemirem.
Cəmi mesajlar: 314
<< 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər