💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
~_BARBI_~ (22.04.2012/00:08)eyer eledise , onu coxdan unudaardin, mence nese hisslerin varki unutmursan,
Lady_of_Vampire, Yox onu artıq sevmirem.sadece unutmadğm yalanları ve qorxaqlığı.Ona hetda nifret bele etmrem menim nifretm bele onu ucaldar.
~_BARBI_~ (22.04.2012/00:15)eyer senin dediyin kimidise, onda onu hec olmamis kimi bil,
Lady_of_Vampire, Heyatdakı ilk sehvim olduğu üçn unutmuram.tanıdığım ilk cesaretsiz insan olduğu üçün unutmuram,ilk yalançı olduğu üçün unutmuram.