canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Ebedi yawamaq isterdiz?
Mövzudakı mesaj sayı: 314
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:20 · #61
Lady_of_Vampire, Amma var .
__*Bad~Boy*__
__*Bad~Boy*__OFF
🕒 22.04.2012 / 00:20 · #62
ala bu nedi) yazdiglarimi kim sildi)
Solgun_cicekler
Solgun_ciceklerOFF
🕒 22.04.2012 / 00:20 · #63
~_BARBI_~, Onu cox gozel bawa duwurem eger utanc duyubsa qelbinin derinliklerinde insanliqdan bir wey hele de var
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:21 · #64
Munira, İstediyim budur amma...
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:24 · #65
Solgun_cicekler, Çox sevilmekdn qorxdu,sevgimin çoxluğndan qorxdu.onun yerinde olmaq istedim men amma o yerıni beyenmedı.
Lady_of_Vampire
Lady_of_VampireOFF
🕒 22.04.2012 / 00:30 · #66
~_BARBI_~, her wey kececek, zaman lazimdi
Munira
MuniraOFF
🕒 22.04.2012 / 00:31 · #67
~_BARBI_~ (22.04.2012/00:21)
Munira, İstediyim budur amma...
amma deme ozununden aslidir.Qoy o uzulsun.Ureyine yazigin gelsin sixma ureyini.Esas odur tanidin esil simasini bu senincun sevindirici olmalidirki zamaninda duzgun qerar vermisen uje ayrilmisan.
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:34 · #68
Keçen sadece zamandı.Yaşamaq buysa Onda mende yaşayıram.
~_BARBI_~
~_BARBI_~OFF
🕒 22.04.2012 / 00:39 · #69
Heyatdan deyıl,insanlardan çox şey öyrendim.Sevgisiyle qarşımda dik dura bilmeyen birine daha dayanmaram.aşarsa mende onunla aşaram çünki.
ti_je_neGIJI
ti_je_neGIJIOFF
🕒 05.12.2012 / 04:01 · #70
onunla "he" onsuz "hec bir an da"
Cəmi mesajlar: 314
<< 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər