canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Ebedi yawamaq isterdiz?
Mövzudakı mesaj sayı: 314
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 08.12.2014 / 19:52 · #91
Yoxdaaaaaaaaa blyad yox.
_K_O_T_İ_K_
_K_O_T_İ_K_OFF
🕒 08.12.2014 / 19:53 · #92
Adam nə qədər eyni suallara cavab verər.
boyfrombdu765
boyfrombdu765OFF
🕒 09.12.2014 / 00:01 · #93
Neqeder yazilib o qeder
~~~Ahu~~~
~~~Ahu~~~OFF
🕒 09.12.2014 / 03:40 · #94
Neçə yaşında olursan ol heç vaxt özüvü yaşlı hesab etmirsen .men əbədi yaşamaq isterdim ama bi şərtlə ki heç vaxt qocalmayım ; )
Yss
YssOFF
🕒 09.12.2014 / 08:26 · #95
Yawama hevesi cox olduqda, olmeyi ozume uygun gormurdum. Hetta uzaqlawdirirdim bunu ) bunu deyim ki, hami oz qelbinde oz arzusuna uygun bir wekil alir. Daim yawamaq; pul sahibi olmaq kimi sebeblerini aglindan kecirir .hamisini yerinde olmagini isteyir. Amma arzularina zidd olan olmunu unudur )her mewguliyyetden on mewguliyyet meydana gelir.
Dəyişdirildi: Yss (09.12 / 08:28) [2]
aradaSIRADA
aradaSIRADAOFF
🕒 09.12.2014 / 20:31 · #96
🏷 ღ• •ღ TaNiDiGiM KiMi QaLSaYDiN DuWuNDuYuN KiMi SeVeRDiM ღ• •ღ
İstesemde yasamayacam)) yoo istemezdim))))
Edalet@
Edalet@OFF
🕒 09.12.2014 / 20:49 · #97
🏷 Nəfsinə məğlub olmaq,Azadlıq deyil...!
Yss (09.12.2014/08:26)
Yawama
hevesi cox olduqda, olmeyi ozume uygun gormurdum. Hetta uzaqlawdirirdim
bunu ) bunu deyim ki, hami oz qelbinde oz arzusuna uygun bir wekil
alir. Daim yawamaq; pul sahibi olmaq kimi sebebl
seni sevirem
ХранительИСЛАМА
ХранительИСЛАМАOFF
🕒 12.12.2014 / 16:10 · #98
Mence esas neqeder ve nece yashiva kimi yasamaq vacib deyil esas neqeder yasayacasansa nece yasamagindir insan var illernen yashayir ama o heyat yasamir menen olu cismen sag olur
Birdekki mence maragi olmaze cox yasamagin yeqinki bu dunya ile maraqi ve mentiqi menasi olsa idi cox ve ebedi yasamagin Allah bunu bize qismet ederdi bizi yashadardi esas heyat
Olumden sonraki heyatdir ve bax orda ebedi yasayis olacaq bax odaki laiq olan yashayacaq:)
sevgi@yuxusu@.
sevgi@yuxusu@.OFF
🕒 12.12.2014 / 16:18 · #99
Lady_of_Vampire (21.04.2012/23:35)
Ebedi yawamaq isterdiz?yada fikirinizce maksimum nece il yawasaz heyatdan doyardiz?
mence ebedi bu heyatda qalmaq cefadir .butun peyqanberler ceneti bu heytda yasaya yasaya gorubler ve cenete tez can atiblar girmeyi.sence cenet varsa niye bu heyati secek cenete girmek ucun nelerise edek.
Nikim_budu)
Nikim_budu)OFF
🕒 12.12.2014 / 17:43 · #100
Bu gun hec yasamamaq istedim yaaaa...
Cəmi mesajlar: 314
<< 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 32 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər