💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat


Yss (09.12.2014/08:26)seni sevirem
Yawama
hevesi cox olduqda, olmeyi ozume uygun gormurdum. Hetta uzaqlawdirirdim
bunu ) bunu deyim ki, hami oz qelbinde oz arzusuna uygun bir wekil
alir. Daim yawamaq; pul sahibi olmaq kimi sebebl
Lady_of_Vampire (21.04.2012/23:35)mence ebedi bu heyatda qalmaq cefadir .butun peyqanberler ceneti bu heytda yasaya yasaya gorubler ve cenete tez can atiblar girmeyi.sence cenet varsa niye bu heyati secek cenete girmek ucun nelerise edek.
Ebedi yawamaq isterdiz?yada fikirinizce maksimum nece il yawasaz heyatdan doyardiz?