💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
ZuZuLyA (03.05.2019/10:06)Eserler oxuyursan onun?
F Dostoyvskinin.Bir fikri var.Sehv etmiremse bele bir fikir idi.Kasib olmaq eyib deyil yoxsul olmaq eyibdi.Bide uzden baxanda kasib yooxdur.Herkesin geyimi,ewyalari,brend, gelki o icde olan yoxsuluq v
~_DemounT_~ (03.05.2019/12:44)Iki eserini oxumusam.
Eserler oxuyursan onun?


*___SeVGi___* (17.05.2019/14:33)Ozde motal pendiri))
men aristokratdi nedi onnanam... kasiblar yiyin pendir corekden...

__DeFeND__YouR__SeLF__ (17.05.2019/18:56)Qeweng bi sen prob ele))
goresen motal pendiri ile xacapuri nece olar dadar?))))
DİN@R@***@@@ (17.05.2019/18:59)Moskvanin ortasinda motali hardan alim canim cekdi bugun iftara xacapuri olmalidi mutleq motal olmasada olur)
Qeweng bi sen prob ele))