canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 kasib ve aristokrat
Mövzudakı mesaj sayı: 98
DİN@R@***@@@
DİN@R@***@@@OFF
🕒 17.05.2019 / 18:10 · #71
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
__DeFeND__YouR__SeLF__ (17.05.2019/19:05)
Moskvanin ortasinda motali hardan alim canim cekdi bugun iftara xacapuri olmalidi mutleq motal olmasada olur)
Ozun hazirliyursan onu? Yaz mene wexsiye gorum.sen nece edirsen .
__DeFeND__YouR__SeLF__
__DeFeND__YouR__SeLF__OFF
🕒 17.05.2019 / 18:11 · #72
🏷 eTRaFiMDaKi "HeRKeSi" QiSQaNMa....oNLaRiN "HeCH KeS" oLDuGu YeRDe SeN HERSHEYIMSEN...
DİN@R@***@@@ (17.05.2019/19:10)
Ozun hazirliyursan onu? Yaz mene wexsiye gorum.sen nece edirsen .
yaxwi
Zeqqumagaci
ZeqqumagaciOFF
🕒 17.05.2019 / 18:21 · #73
🏷 Insan insani ya tamamliyamada yada tam anlayamadi..
kasib olsagda bu varimizdi besdi)))
📎 Əlavə edilmiş fayl

Həcm: 17.9 KB · Yüklənib: 566 dəfə
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 17.05.2019 / 18:25 · #74
Kim olursa olsun. Sen onu ozunnen ustun gorub her herketine hesednen baxanda hele kirbit chopune de taxib yeyer pendiri, deyer bele olmalidi ele. Kasibin da kasib adi var ozum olum. Men oz gorduyumnen deyim, siz deyen genish imkani olan, aristokrat ne bilim genelib gezennerin choxin girmishem goti yumshag sheylerdi vallah. Yeni ferqi yoxdi kasib varli o baximnan. Varsa da bilinenin eksinedi. Prosta ele olan varlilarin pullari, imkannari yirtiglarina yamag olur deye bilinmir.
Vallah ele kasib kishi var onda olan alin achigligi, merdliyin ele shenginavorlarin mininde bir yerde o qeder elemez. Soz xetrine demirem men bunu. Olar niye hesednen baxmir o merdliye? Chunki hamsin eliyen bu gotegirennerdi. Neyse. Yeni men de buraligda yashiyiram). Bilirem bu zemanede pul hamiya neter lazimdi. Prosta her sheyin qaydasi, teheri var da. Siz kasib olun qalani duzelecey). Pul var tapilan sheydi.
DİN@R@***@@@
DİN@R@***@@@OFF
🕒 17.05.2019 / 18:28 · #75
🏷 Не БуДиТе Во МнЕ ДьЯВоЛа! ВеДь Он ЖеСтОкО оТоМсТиТ за ОбИжЕнНоГо Во МнЕ АнГеЛа!!!
Zeqqumagaci (17.05.2019/19:21)
kasib olsagda bu varimizdi besdi)))
Diwim.qamawdi biyax neqeder yedimse)
___QLamoR____
___QLamoR____OFF
🕒 17.05.2019 / 18:28 · #76
Aristokrat olub neynəmisiz??ki guya pendir çörək di ha çubuqla yedin ha çubuqsuz görməmişlikdi
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 17.05.2019 / 19:34 · #77
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
[B]Kasıplar [/b]
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 17.05.2019 / 19:36 · #78
MiLYoNDa1oQLaN, Salam shair )Noldi sene? Ne tez diyandun?
MiLYoNDa1oQLaN
MiLYoNDa1oQLaNOFF
🕒 17.05.2019 / 19:39 · #79
🏷 miLyonLαrın içinden seçiLmek üçün miLyonLαrı qurbαn vermeLisen, sαdece bir neferin xαtirine
~_DemounT_~ (17.05.2019/20:36)
MiLYoNDa1oQLaN, Salam shair )Noldi sene? Ne tez diyandun?
[B]Mən sənə şeerlər yazacam dedim .
İnankı yoruldum halım olmadı .
Biraz kasıblığdan yazmağ istədim
Qələm almağ üçün pulum olmadı. )

Nəsə biraz bu aralar baş qaşımağa vaxd yoxdı qağa inşallah görəkdə yaxşı olar [/b]
~_DemounT_~
~_DemounT_~OFF
🕒 17.05.2019 / 19:44 · #80
MiLYoNDa1oQLaN, Qoy o alinmasin, sen ama cehd ele
Yoxsa yashamaga nefes tapmarsan
Her xirda prablemde diyanson bele
Her sheyun olanda heves tapmarsan )

Guya indi men de shernen cavab verdim da). Axri fikrimi az da olsa chatdirdim. Ozun bilen meslehetdi, bax da qardash
Cəmi mesajlar: 98
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər