canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 Heyat bir oyundur. Bes biz?
Mövzudakı mesaj sayı: 95
*__SeVgI_MeLeYi__*
*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 25.04.2012 / 20:30 · #1
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
Deyirler heyat 1 oyundur bes yaxsi biz neyik?oyuncu ya oyuncaq?????
Mirtioloq
MirtioloqOFF
🕒 25.04.2012 / 20:33 · #2
Biri oyun deyir, biri pencere deyir, biri etibarsiz deyir ve s. Kim nece gorur ele deyir.
men insanam ve bu heyatda yawayiram. Men bele gorurem..
Lady_of_Vampire
Lady_of_VampireOFF
🕒 25.04.2012 / 20:36 · #3
yegin oyuncu olur)
__*Bad~Boy*__
__*Bad~Boy*__OFF
🕒 25.04.2012 / 20:41 · #4
Sizi deye bilmerem men oyuncaq maqazininin sahibiyem)
*-=ReSpEcT_BoY=-*
*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 25.04.2012 / 21:18 · #5
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
Osqulunun verdiyi suala baxdana)
__*Bad~Boy*__
__*Bad~Boy*__OFF
🕒 25.04.2012 / 21:21 · #6
Munira
MuniraOFF
🕒 25.04.2012 / 21:24 · #7
oyuncu:)
XANNA
XANNAOFF
🕒 25.04.2012 / 21:37 · #8
Kimi oyuncudu, kimi oyuncaq. Udan oyuncudu, uduzan oyuncaq. Caliwaq udaq ki, kiminse oyuncagina cevrilmeyek.
*__SeVgI_MeLeYi__*
*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 25.04.2012 / 21:40 · #9
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
heyat oyundu bizlersen oyuncaq
Pessimist89
Pessimist89OFF
🕒 25.04.2012 / 22:51 · #10
Men ise oyunda hakim.
Cəmi mesajlar: 95
[1] 2 3 ... 10 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər