💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
Pessimist89 (16.05.2012/08:31)sence eleyik?
Hakim...
*__SeVgI_MeLeYi__* (16.05.2012/08:33)Eger heyatda bash veren hadiselerden yaxshi ya pisi gorursense olardan netice chixarib qiymet verirsense demek hakimsen,yox,daima ozunu dushunursense demek otunchusan hemishe uduzacaqsan...
sence eleyik?
Pessimist89 (16.05.2012/08:35)Rewad baxirda harda nece etmey lazimdi ele meqam olurki yalniz insan ozun duwunur
Eger heyatda bash veren hadiselerden yaxshi ya pisi gorursense olardan netice chixarib qiymet verirsense demek hakimsen,yox,daima ozunu dushunursense demek otunchusan hemishe uduzacaqsan...
*__SeVgI_MeLeYi__* (16.05.2012/08:39)Herden ozunu dushunmek lazimdir,axir senin de telebatin ve ohdeliklerin var,mesuliyyet dashiyirsan.herdennolmalidi,amma gece gunduz ancaq men demek olmaz)
Rewad baxirda harda nece etmey lazimdi ele meqam olurki yalniz insan ozun duwunur
Pessimist89 (16.05.2012/08:58)esla men hermiwe dimirem baxir harda men deyirem
Herden ozunu dushunmek lazimdir,axir senin de telebatin ve ohdeliklerin var,mesuliyyet dashiyirsan.herdennolmalidi,amma gece gunduz ancaq men demek olmaz)
*__SeVgI_MeLeYi__* (16.05.2012/09:00)Fikirlerimiz ferqlidir seninle)
esla men hermiwe dimirem baxir harda men deyirem