💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 Heyat bir oyundur. Bes biz?
Mövzudakı mesaj sayı: 95

TaykfandOOOFF
🕒 24.08.2012 / 22:11 · #41
Biz ne yox,biz kimik suali bele qoymaliydin,men cvb vermirem. SEN NESEN??

***SUDE***OFF
🕒 24.08.2012 / 22:19 · #42
heyat bir delixanadi bizde deliler)

EksperdOFF
🕒 24.08.2012 / 22:20 · #43
)))))

***SUDE***OFF
🕒 24.08.2012 / 22:57 · #44
düz diremde)

NovresteOFF
🕒 25.08.2012 / 01:30 · #45
heyat bagli mucrudu. Biz de onu achmag isteyenler

H@y@t@_davamOFF
🕒 25.08.2012 / 01:34 · #46
Heyat mubarizedi bizde heyatlamubarize aparanlar

GuNaHKaR-MeLeK@OFF
🕒 25.08.2012 / 02:58 · #47
here ozuycun bir wexsiyetdi, ve here oz wexsiyetin qorumaqcun bu heyatda yawayir.ne oyuncaqam nede oyuncu.men izleyiciyem

*__SeVgI_MeLeYi__*OFF
🕒 26.08.2012 / 10:55 · #48
🏷 ArXaMcA DaNiWiB SoLo OxUmAqDaNsA.ÜzÜmE De DuEt OxU
...............

***SUDE***OFF
🕒 26.08.2012 / 23:52 · #49
funda ararin ben kimim mahnisi yadima düşdü lap

_~XEZAN~_OFF
🕒 05.09.2012 / 13:56 · #50
Biz ne deyilik kimik.oyuncu olmaqdan eybi yox.esas oyuncaq olmamaqdir.
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər