💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
__*Bad~Boy*__ (02.05.2012/09:55)onu zrfta yazdim )
~Ya_ne_tvoya, oldurmusene sen de maaw tut prichom?))
bu na daniwiqdi? QiZ DI Bu? Qiz daniwiqi bele olmaz ay daa__*Bad~Boy*__ (29.05.2012/20:24)eeee diyirlerdee. yalan daniwma)
MoNaMoR, oglanlar ele demir bunu sen diyirsen:)
__*Bad~Boy*__ (29.05.2012/20:27)hmmmm))
MoNaMoR, estafurullah:)
