💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.
Son 10 mövzu
📌 "Bütün oğlanlar eynidir" deyen qızlar
Mövzudakı mesaj sayı: 329

Denis*OFF
🕒 30.05.2012 / 05:17 · #111
En exlaqsiz qadinbele butunbele butun oglanlari tanimir.Agli,derrakesi olan insan basa dusmelidiki,bu mecazi menada deyilmis sozdu.

@ALMEDA@OFF
🕒 30.05.2012 / 05:19 · #112
Denis*, raziyam

Denis*OFF
🕒 30.05.2012 / 05:20 · #113
Birdeki,eger bir qiz butun oglanlari tanisaydi deyerdiki,oglanlarin hamisi eyni deyil,ferqlidi.Eger qiz deyirse hamisi eynidi demekki,o qizin heyatinda heckim olmayibki,butunoglanlari eyni bilir.Biraz derrakeli dusunun

QARDAS_NOFF
🕒 30.05.2012 / 18:32 · #114
axw ay dunya axx

GeDeReMaAaOFF
🕒 30.05.2012 / 19:15 · #115
yoooooo.ele deyilaxi.butun oglanlar nece eyni ola bilerki?elecede qizlar...meselen deyimde.butun qizlar eynidi deyen oglanlar bardaki qizlarla qohumlarviz bacilarviz eynidi?elbetdeki yox...onuncunda oglanlarda eyni ola bilmezler...uzatmayim getdim men

*-=ReSpEcT_BoY=-*OFF
🕒 30.05.2012 / 19:15 · #116
🏷 ...Ne QeDeR oLsADa DiLiM aCi, SaDeLiKDiR BaSHiMiN TaCi...
umumi oglanlar adinnan daniwmaq olmaz..adama sual vererler hamisini hardan taniyisan

QARDAS_NOFF
🕒 30.05.2012 / 20:11 · #117
itin agzina sumuy atilmiw kimidi bu movzu
buraxdilar e ozdarun.ale heri siz diyandi ag qasuqsuz hamivuz sehvsiz heyatsuz. 
Denis*OFF
🕒 30.05.2012 / 21:52 · #118
Ancaq isiniz gucunuz birbirinizi pisdemeydi,qizlar beledi,qizlar eledi yeke kisisize ayibdi,hanisiza bir cumleni gor haralara yozursuz.

QARDAS_NOFF
🕒 30.05.2012 / 23:28 · #119
movzu lap öldu e

QARDAS_NOFF
🕒 30.05.2012 / 23:30 · #120
biz kiwiyik sanda xanim ol hecne yazma.dimaki fikir bildiriram cunki umumi buraxmisan yazini CvbVERMEYEDE HAQQIM CATIR!!
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1Keçidlər