💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
__*Bad~Boy*__ (01.05.2012/23:21)nede goyeyiremki??!!
Lady_of_Vampire, senin (01.05.2012 / 23:13) yazına cavab verirem, sogan yememisen ichin niye goynuyur?) guya sen agillisanda indi bu werh
razilawmiwdiq axi
ne qeder isdiyiremki gulmuyum alinmir__*Bad~Boy*__ (01.05.2012/23:42)birde yazma menim fikirlerime nese!!!
Lady_of_Vampire, senin (01.05.2012 / 23:34) yazına cavab verirem, yaxwidaa mene yox dimerazilawmiwdiq axi
ne qeder isdiyiremk
__*Bad~Boy*__ (01.05.2012/23:47)sen adami deli eleyersen.
Lady_of_Vampire, senin (01.05.2012 / 23:46) yazına cavab verirem, ne tez wiwdun?
xowum gelirde seni cirnadanda))