Saytın Ən varlısı ol : Walkman - 10 manat
Sayta Daxil Olun!
ya114 [Off] (27.10.2010 / 10:50) |
Cavab: Allah-təala dünya həyatının sona yetməsi ilə bərpa olacaq qiyamət günü haqqında buyurur: «Ey insanlar, Rəbbinizdən qorxun! Həqiqətən, qiyamət gününün zəlzələsi dəhşətli şeydir. Onu görəcəyiniz gün, hər bir əmzikli ana südəmər körpəsini unudar, hər bir hamilə qadın bari-hə...mlini yerə qoyar. İnsanları məst görərsən. Hansı ki, onlar məst deyil, Allahın əzabı şiddətlidir»[Həcc surəsi, ayə 1-2].
Bəziləri Allah qorxusu ilə adi həyat hadisələrindən qorxuya eyni səviyyədə yanaşır və Allah qorxusunu, insan şəxsiyyəti üçün nöqsan hesab edirlər. Həqiqətən də, insanın gecənin qaranlığından, ölümündən qorxması onun şəxsiyyəti üçün qəbahətdir. Lakin insanın Allahdan qorxması onun şəxsiyyətinə nöqsan yox, ucalıq gətirir. Zalım bir hakimdən qorxu insanı xəyanətə, ədalətsizliyə sövq etdiyi halda, Allah qorxusu insanda yalnız müqəddəs hisslər doğurur. Ölümdən qorxan insan, dünyanı əldən verməmək üçün vətənini də satmağa hazır old...
Ardını oxu >>
Nezabivaemiy [Off] (27.10.2010 / 10:51) |
Ya çarəsizsiniz, ya çarə sizsiniz.
2.Təmiz əlləri olan insanların da kirli düşüncələri olur. S. Lec
3. Ən insani davranış-bir insanın utanılacaq bir duruma düşməsinin qarşısını almaqdır. Nietzsche.
4. Fürsətlər depo oluna bilməz. Yusif Mutlutürk.
5. Əlinə, dilinə, belinə sahib ol. Hz. Əli.
6. Böyük adamların xətaları günəş tutulmasına bənzəyir. Onları hamı görür. Cuconq.
7. Boş zaman yoxdur, boşa keçən zaman var. Taqor.
8. Keçmişimizə daş atmayaq ki,gələcəyimiz bizi topa tutmasın.
9. İnsan, danış, görüm kimsən. Sokrat.
10. Böyük insanlar hadisələri, dahi insanlar isə nəticələri düşünür.
11. Dünyanı dəyişdirmək istəyirsinizsə, özünüzü dəyişdirin.
12. Çox kefli anınızda kimsəyə bir şey vəd etməyin. Çox hirsli anınızda kimsəyə cavab verməyin. Çin atalar sözü.
13. Nə qədər az yüksəkdən uçsan, düşdüyün zaman az inciyərsən. Tibet atalar sözü.
14. Qadınlar gülə bildikləri zaman gülər, istədikləri zaman ağlarlar. Venesuela atalar sözü.
15. Evl...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 10:53) |
sənin üzün bir yanə
İndi yönəldiyin qibləni (Kə’bəni) yalnız Peyğəmbərə tabe olanlarla ondan üz çevirənləri bir-birindən ayırd etmək üçün (qiblə) tə’yin etdik. Bu, (qibləni Beytülmüqəddəsdən Kə’bəyə tərəf çevirmək) ağır görünsə də, ancaq Allahın doğru yola yönəltdiyi şəxslər üçün ağır deyildir. Allah sizin imanınızı (bundan əvvəl Beytülmüqəddəsə üz tutaraq qıldığınız namazlarınızı) əvəzsiz buraxmaz. Allah insanlara qarşı, əlbəttə, mehribandır, mərhəmətlidir. ("Bəqərə" surəsi, ayə 143-144)
Ölkəmizdə din azadlığına şərait yaradıldıqdan sonra bir sıra məscidlər təmir olunub əhalinin ixtiyarına verildi. Yəni inşa olunan bir çox məscidlər isə möminlərin sevincini birə on artırdı. Təzə tikilən məscidlərdən biri də Şəhidlər Xiyabanının cənub hissəsində yerləşən, Türkiyə Dəyanət işləri Vəqfinin vəsait hesabına tikilmiş "Şəhidlər məscidi" oldu. İllərdir, möminlər bu məscidə gələrək Allaha dualar edib günahlarının bağışlanmasını diləyir. Amma indiyə qədər məscidin q...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 10:54) |
Veysəl Qərəninin qəlbi Peyğəmbər (s.ə.s)sevgisi ilə yanırdı. Yeganə arzusu Onu görmək, gözlərindən öpmək idi. Qəlbindəki bu eşq günü-gündən güclənir və həsrətini daha da artırırdı.
Günlərin biri xəstə anasına xahişlə deyir:" Anacan!İcazə versəydin, gedib sevgili Peyğəmbərimizi (s.ə.s) ziyarət edib gələrdim". Anası uzun-uzadı fikrə dalıb axırda deyir:" Get, amma bir şərtlə. Bir başa Allah peyğəmbərinin (s.ə.s) evinə gedib ziyarət etdikdən sonra evinə qayıdacaqsan. Onu başqa yerdə deyil, yalnız evində görməlisən". Veysəl Qərəni anasından izn alıb Mədinəyə gəlir. Peyğəmbərin (s.ə.s) evini xəbər alıb qapısına gəlir. Qapını Peyğəmbərin zövcəsi Aişə açır və onun kim olduğunu soruşur.
Veysəl cavab verir:" Mən Yəmənin Qərən kəndindən gəlmişəm, məqsədim Peyğəmbəri (s.ə.s) ziyarət etməkdir".
Aişə ona Peyğəmbərin (.ə.s) məsciddə olduöunu və Onu orada görə biləcəyini deyir. Veysəl Qərəni həsrətlə ah çəkərək deyir:" Anamın izni buraya qədər idi, gedə bilmərəm". Aişə ondan ad...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:01) |
Şəhid övladları ilə rəftar
İbn Hişam yazır:" Abdulla ibn Cəfərin həyat yoldaşı Əsma deyir:"Cəfər Mutə döyüşündə şəhid olduğu gün Peyğəmbər (s.ə.s) bizim evimizə gəldi. Mən isə uşaqların paltarlarını təzəcə yuyub qurtarmışdım. Peyğəbər (s.ə.s) buyurdu:"Cəfərin uşaqlarını mənim yanıma gətir". Peygəmbər (s.ə.s) uşaqları qucağına alıb ağlaya-ağlaya üz-gözündən öpdü. Ondan soruşdum:" Ey Allah Peyğəmbəri! Cəfərdən bir xəbər varmı?". Buyurdu:"Bəli, o bu gün şəhid olub".
Uşaqları öpmək
Peyğəmbər (s.ə.s) öz övlarlarını camaat qarşısında daha çox öpər və daha çox əzizləyərdi. Bunun isə iki əsas səbəbi var idi:
* başqalarının yanında valideyindən məhəbbət görən uşağın şəxsiyyəti daha da güclənir;
* müsəlmanlara övladın qayğısına xüsusi diqqət yetirməli olduqlarını təlim etmək. Nəql olunan rəvayətlərdən birində deyilir: Peyğəmbərin (s.ə.s) Həsənlə (ə) Hüseyni (ə) öpdüyünü görən Əqrə ibn Habis deyir:" Mənim on övladım var, amma bir dəfə də olsun onların heç biri...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:03) |
Süleymanın vəfatından sonra başqa peyğəmbərlər gəldi. Amma, yəhudilər günbəgün ilahi dindən uzaqlaşırdılar.
Onların mal-dövlətə, ləl-cəvahirata olan məhəbbətləri artırdı. Bütpərəstlik adətləri yenidən onlara qayıtdı. Onlar Tövratın hökm və təlimlərini də dəyişdirdilər.
Ona görə də onların mübarizə ruhu zəiflədi və ölümdən qorxdular. Həyata daha çox bağlandılar. Həzrət İsanın miladından təxminən beş yüz il qabaq Babildə Büxtün-Nəsr adlı bir zalım padşah hökmranlıq edirdi. O, yəhudilərin torpaqlarına hucum etdi. Onların paytaxtı Yerusəlimi fəth edib, özlərinə divan tutdu. Şəhərləri viran etdi. Müqəddəs kitabları və həmçinin Tövratı yandırdı. Yəhudilərin müqəddəs mə`bədlərini viran etdi. Babilə qayıtdıqda yəhudiləri özü ilə əsir gətirdi.
Yəhudilər yüz ilə yaxın Babildə yaşadılar. O zaman Üzeyir peyğəmbər anadan oldu.
Babillə Fars arasında döyüş alovu şölələndi. Fars padşahı Kuruş döyüşdə qələbə çalaraq, Babilə daxil oldu. Kuruş Üzeyirlə tanış oldu. Onun...
Ardını oxu >>
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:05) |
Makisin - İmam Əlinin (ə) hakimiyyətə gəlişindən sonra yüksək vəzifələrdən məhrum olan Təlhə ilə Zübeyr Kufə və Bəsrə şəhərlərini ələ keçirmək üçün Peyğəmbərin (s.ə.s) zövcəsi Aişədən mənəvi, əməvilərdən isə maddidəstək olaraq 3-cü xəlifəOsman ibn Ofvanın intiqamını almaq bəhanəsi ilə Kufə şəhərinə qoşun yürüdürlər. Bu hadisə Cəməl döyüşü adlanır. Həmin döyüşdə Təhlə və Zübeyr məğlub olurlar.İslam tarixində İmam Əliyə (ə) qarşı birinci dəfə çıxanlar Makisin (əhd-peymanı pozanlar) adlandırırlar.
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:06) |
Seyyid Cəmaləddin Əsədabadi 1254-cü il şaban ayında atasının dini rəhbərliyini öhdəsinə götürdüyü Hüseyni seyyidlər yaşayan Həmədanın Əsədabad şəhərində nəcib və şərafətli bir ailədə dünyaya göz açmışdır.
Seyyid Cəmaləddin kiçik yaşlarından dərin düşüncəli, ağıllı və şüurlu bir insan idi. Uşaq olmasına baxmayaraq oynadığı oyunları belə düşüncə və ağıla malik olduğunu göstərirdi.
Təhsili
Seyyid Cəmaləddin beş yaşından başlayaraq ata-anasının yanında Quran oxumağa başlayaraq az bir müddət ərzində ərəb ədəbiyyatının ilkin məlumatlarına yiyələndi.
Yaşadığı məntəqədə təhsilini artırmaq üçün lazımi şərait olmadığından bir müddət sonra atası seyyid Səfdər ilə birlikdə Qəzvin şəhərinə yola düşdü. Dörd il müddətində Qəzvin şəhərində qalaraq bu şəhərdə yerləşən elmi hovzələrdə ərəb ədəbiyyatı, məntiq, üsul və fiqh kimi müxtəlif elmlərə yiyələndi.
Seyyid Cəmaləddin bir müddət Qəzvində təhsil aldıqdan sonra 1266-cı ildə atası ilə birlikdə Tehrana səfə...
Ardını oxu >>
deyiş. ya114 (27.10 /11:07) [1]
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:09) |
Müqəttəə hərfləri - müqəttəə (qırıq hərflər). Quranın 29-cu surəsi müqəttəə hərfləri ilə, yəni ayrı-ayrı hərflərlə başlanır. Müqəttəə hərfləri Allahla, Peyğəmbər (s.ə.s) arasında rəmzlər olmuş, mənaları isə yalnız Ona və Məsum İmamlara məlum olmuşdur.
Hikmət
Hikmət - haqq və həqiqətə uyğun olaraq deyilən söz və həyata keçirilən əməl. Rağib İsfahani deyir: "Hikmət- haqqa elm və əməl vasitəsilə çatmağa deyilir". Təbərsi bu barədə deyir:" Hikmət insanı batil yol tapmayan haqdan agah edən şeyə deyilir".
Qurani-Kərimdə bu kəlmədən iyirmidəfə və əksər hallarda kitab kəlməsi (Allah tərəfindən nazil olan səmavi kitablar) ilə birlikdə istifadə olunmuşdur".
İmam Kazim (ə) buyurmuşdur; " Hikməti cahil insanların ixtiyarına qomaq ona, hikmət əhlindən əsirgəmək isə
ya114 [Off] (27.10.2010 / 11:11) |
Əgər bitərəf mövqe tutub "səhabə” mövzusu haqqında təhqiq etsək, görərik ki, səhabənin məqam və mənziləti haqqında şiənin nəzəri Quranın, Peyğəmbər sünnəsinin və əqlin nəzəri ilə eynidir. Lakin "qulat”lar və digər ifratçı firqələr onları kafir hesab etdikləri halda, əhli-sünnət onların ədalətli olduğunu bildirmişlər.
Seyyid Şərəfuddin Musəvi bu barədə belə yazır: "Hər kəs bizim səhabə haqqında olan nəzərimizi oxusa, onun digər nəzərlərə nisbət mötədil olduğunu başa düşər. Bizim nəzərimiz digər firqələrin nəzərləri ilə fərqlənir; çünki "qulat”lar, "kamiliyyə” və digər firqələr onları kafir bilmiş, bir çox firqələr isə onların etimadlı şəxslərdən olmasına inanmışlar. Əhli-sünnə bu barədə deyir: Hər kəs Peyğəmbərdən bir söz eşitsə və ya hər bir müsəlman o Həzrəti görsə, o, adil sayılır. Onların dəlili aşağıdakı hədisdən ibarətdir:
"Kullu mən dəbbə əv dərəcə minhum əcməinə əktəinə.”
Biz Peyğəmbəri-Əkrəmlə...
Ardını oxu >>
deyiş. ya114 (27.10 /11:12) [1]
Elave edilmiş fayl yoxdur
Yeniler yuxarıOnlayn Tanışlıq: 3066 / 935