💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat

H@y@t@_davam (25.08.2012/02:41)Maraqli addi,ikinci bahar olsaydi yax$i olardi,ama bilmirem olacaq ya yox
*Ikinci Bahar*

H@y@t@_davam (25.08.2012/02:45)Gözleyerik,in$allah sen dediyin kimi olar
**Gulay**, Inwallah olar.

Novreste (25.08.2012/02:45)Duzdu raziyam,nöqteler sirdi.ama hem de sondu
**Gulay**, ele en menalisi "...." bele olar. Ele bir soz yoxdu ki, bir insan heyatini tam gostersin. noqteler sirdi