💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
RuHuMUN_QiBLeSi (09.12.2012/22:03)RuHuMUN_QiBLeSi, Qadinin tenhaligi qanadi qirilmiw quwa benzeyir... Allah daima senin yardimçin olsun. Amin.
KurtlarVadisiPus, Ne var onu yazdim. Narahat olma.
RuHuMUN_QiBLeSi (09.12.2012/23:03)RuHuMUN_QiBLeSi, sebirli ol. Sebrli olsan her bir iwin yaxwi olacaq.
KurtlarVadisiPus, Allah razi olsun. Tewekkur.
ledka (09.12.2012/23:23)ledka sen niye yalnizsan?
yalnizlik alin yazim benim
