💎 Saytın ən varlısı ol: Knight - 21 manat
ManGA_ (24Ugurlar size2010/21:39)
menim heyatimdada son zeng var bu il. Eh
Ulibochka (24Xatirlada bilersen?bize de maraqli olar2010/21:43)
7 il evvel..son zengimiz ela kechmiwdi...)))
Black_Attack (24Tewekkürler ifadene göre2010/21:46)
neyinse sonu digerinin bashlangicidir)) mencun neinse sonu olmur))
Ulibochka (24Buna tessüflenirem.2010/21:47)
sevgilimlede son zengim olub..4 il evvel..))
Ulibochka (24Eger bu ayriliga sevinirsense men de senle werikem bu sevince...2010/21:54)
nahaq..men wukr edirem.))