canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 "Son Zeng" -i kimler nece xatırlayır?
Mövzudakı mesaj sayı: 277
Hektor
HektorOFF
🕒 26.06.2011 / 20:46 · #101
Nick_O (262011/20:40)
Şans,... Hər zaman gətirmir.
Brat bilirdim o ora gelecek özüm getmedim......
*~Strawberry~*
*~Strawberry~*OFF
🕒 26.06.2011 / 21:37 · #102
Son zeng yaxwi kecmiwdi.duzdu sinif yoldawlarimin bezilerinin gozleri dolmuwdu.Ama mene hele tesiri yox idi.Cunki gulduren var idi.Ama vecerden gelende sinif yoldawimin didiyi sozden ele pis oldumki.daha o partalarda bir oturmiceyik.Ne elemiwemse,eseblewdirib aglatmiwamsa haqqivi halal et.Ele pis oldumki hele aglayirdim:((
Dəyişdirildi: *~Strawberry~* (26.06 / 21:40) [2]
WreCKeR
WreCKeROFF
🕒 27.06.2011 / 13:49 · #103
🏷 БОГ Создал ВОРА, а Чёрт - Прокурора...
Bu haqda daniwmaq istemezdim...
*~Strawberry~*
*~Strawberry~*OFF
🕒 27.06.2011 / 14:15 · #104
Bezi weylere gore bitirmeyme sevinirem.Riyaziyyat melimim gozum cixdiya salmiwdi meni.Cunki hazirliqa onun yanina getmirdim.Vabwe ayri seckilik var idi.
Hektor
HektorOFF
🕒 27.06.2011 / 14:17 · #105
*~Strawberry~* (272011/14:15)
Bezi weylere gore bitirmeyme sevinirem.Riyaziyyat melimim gozum cixdiya salmiwdi meni.Cunki hazirliqa onun yanina getmirdim.Vabwe ayri seckilik var idi.
Mene diyerdin men de gelib sizin riyaziyyat melliminizi gözümçixdiya salardim)))
*~Strawberry~*
*~Strawberry~*OFF
🕒 27.06.2011 / 14:20 · #106
Hektor (272011/14:17)
Mene diyerdin men de gelib sizin riyaziyyat melliminizi gözümçixdiya salardim)))
:))))Yanib tokulurdude cunki onun wagirdi olmuw melimin yanina gedirdim.4 yazdi mene rublikidiki melimve gore yaziram.Oki halal qiymetim idi((
Hektor
HektorOFF
🕒 27.06.2011 / 19:18 · #107
*~Strawberry~* (272011/14:20)
:))))Yanib tokulurdude cunki onun wagirdi olmuw melimin yanina gedirdim.4 yazdi mene rublikidiki melimve gore yaziram.Oki halal qiymetim idi((
Esas odur ki isteyive nail olmusan
TURAL_NARIMANOV
TURAL_NARIMANOVOFF
🕒 19.07.2011 / 09:26 · #108
Hektor, Sozun duzu, son zengim 2007ci olub, amma paltarim yox idi,kastyumum olmadigindan gele bilmedim. Amma Vecere geldim.
ManGA_
ManGA_OFF
🕒 19.07.2011 / 11:38 · #109
🏷 KAGIZ HERWEYI ALMAGA QADIRDIR. Bu puldur
hec tesir elemediye. Sora getdim gezmeye. Duzdu sevgilim o gezmeyi gözumden getirdi. Ama yenede yadda qalan idi
Prikolash
PrikolashOFF
🕒 06.08.2011 / 03:24 · #110
Getmemiwem.Amma cox isteyerdim orada olum.Getmediyim ucun pewmanam.Mekteb illeri ucun cox darixmiwam.Eger yeniden o gunlere qayida bilseydim etdiyim bir cox sehvleri duzelderdim.Amma ne edek ki zamani geri qaytarmaq olmur
Cəmi mesajlar: 277
<< 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 28 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər