💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
_SENLİ_SENSİZ_ (27.12.2015/16:06)11ci sinfe kimi oxumamiwam
niye yaşamamısan?

Men@@Birdeneyem__ (27.12.2015/20:56)9-a kimi?
11ci sinfe kimi oxumamiwam
PrOdOLJim (27.12.2015/20:57)8e kimi
9-a kimi?

Men@@Birdeneyem__ (27.12.2015/20:58)Boo ele niye?
8e kimi
koridorda oldu son zeng
yagiwda buyannan 