canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


💬 Forum
Mövzulara baxın, sual verin, fikir paylaşın və aktiv müzakirələrə qoşulun.

Son 10 mövzu

📌 "Son Zeng" -i kimler nece xatırlayır?
Mövzudakı mesaj sayı: 277
micaqna
micaqnaOFF
🕒 19.11.2010 / 23:10 · #71
son zengim cox maraqli unudulmaz ve hec vaxt yaddan cixmazdir.bizim sinfin ilk ve son zengini men vurdum.son zengi vuranda o qeder heyecanliydimki hec vaxt yadimdan cixmaz son zeng gunu o qeder aglamiwamki indide yadima salanda kovrelim kaw o gozel guni 1 daha yawiyaydim.
Katy
KatyOFF
🕒 20.11.2010 / 08:55 · #72
Hektor ele hemin günüde sevgimin son zengi calindi.
PARLAQ-ULDUZ
PARLAQ-ULDUZOFF
🕒 22.11.2010 / 13:24 · #73
son zengimde her weyi men duz qow etmiwdim bew deqiqe kecikmeyim her weyi alt ust etdi.kecikmiwdim amma hele sinifde oturub lakimi vururdum.hele bil uwaglarin ustune qiwqirirdimki besdirinde bawmin ustunde durduz.ozude birinci cixirdim.cunki 11a idik.hetda geyimlerni men secmiwdim.
Aleandro
AleandroOFF
🕒 22.11.2010 / 13:26 · #74
PARLAQ-ULDUZ (22.11.2010/12:24)
son zengimde her weyi men duz qow etmiwdim bew deqiqe kecikmeyim her weyi alt ust etdi.kecikmiwdim amma hele sinifde oturub lakimi vururdum.hele bil uwaglarin ustune qiwqirirdimki besdirinde bawmin us
ay ne gozel dosim lak vurur..Lakin rengi ne idi?gozeli bezemirler anla!
Armudyanaq
ArmudyanaqOFF
🕒 22.11.2010 / 14:07 · #75
Axirinci defe 2008de gorduyum son zeng olub. oda ozumunku. 2ildiki mecburi olaraq o heyecani yasamamisam. 6aydan sonra gorerem,neynek.
Hektor
HektorOFF
🕒 22.11.2010 / 14:17 · #76
Haminiza tewekkürler.maragli fikirler idi.
PARLAQ-ULDUZ
PARLAQ-ULDUZOFF
🕒 24.11.2010 / 01:19 · #77
en gozel ve en pis gunum oldu.dava salmiwdim.
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 24.11.2010 / 01:20 · #78
Bismillah!
Her il son zeng gunu mektebimizi ziyaret edirem....Helede o gunleri ozleyirem...cox darixmiwam sinifim ucun...Heyif o gunlerden
X_mutant_X
X_mutant_XOFF
🕒 24.11.2010 / 01:21 · #79
PARLAQ-ULDUZ (24.11.2010/00:19)
en gozel ve en pis gunum oldu.dava salmiwdim.
Bir qiz ve bir dava yaratmaq he? . Yarawmadi
PARLAQ-ULDUZ
PARLAQ-ULDUZOFF
🕒 24.11.2010 / 01:22 · #80
X_mutant_X, ne edim mecbur idi paa mene iliwsinler mende sakit durum.ozne hormet qoymuyani yerinde otusduraram.
Cəmi mesajlar: 277
<< 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 28 >>
Forum faylları
Bu mövzudakı fayllar 1
Keçidlər